Interior inspiration: Tiles

interior inspiration

When I’m dreaming about my future house one of the things I imagine are tiled floors or walls. A tiled floor in the hallway, tiled walls in the bathroom, a tiled floor in the kitchen… I’m loving it all! Somehow it gives me a summer feeling and I think it can look really beautiful, if you use a nice pattern or colour ofcourse. The basic plain tiles that you find in many houses are ofcourse not on the wishlist. The only thing that I am worried about is that it maybe feels uncomfortable cold to your bare feet. Not the best feeling when you just woke up and your making some breakfast in your kitchen I can imagine… But well, who wants to look good has to sacrifice sometimes! And the look of some colourful, beautiful shaped tiles makes it all worth it I think. See for yourself:

7 thoughts on “Interior inspiration: Tiles

  1. Wow, I love all those patterns! It might be a bit cold, yes, but that’s all the more reason to get yourself a nice rug, right? ;)

  2. Wow, hier zitten echt prachtplaatjes tussen! Ik wou altijd al portugese / moorse tegeltjes als ik ooit uit huis zou gaan en woon nu dan eindelijk samen. Omdat het een huurhuis is zou ik voor tegels goedkeuring moeten vragen bij de woningbouw en daarnaast werd dat ook wel prijzig voor zulke mooie tegels (zou dan natuurlijk niet gewoon saaie witte tegels willen) en we blijven hier waarschijnlijk niet langer dan 6 jaar wonen etc. Ik ben nu voor flexxfloors gegaan, zijn ook wel tegels maar dan van pvc. Heel makkelijk te leggen, geen koude voeten, en als 1 tegel kapot gaat kan ik hem er makkelijk uithalen en vervangen. Wel beperkte keuze wat betreft patronen, maar ik ben erg blij met het resultaat want het lag binnen mijn budget en komt toch het dichtst bij mijn perfecte plaatje.

    Mja, eerlijk is eerlijk.. áls ik ooit een koophuis krijg en wat meer te besteden heb droom ik eigenlijk nog steeds wel van een hal of keuken met echte tegels met een mooi patroon! In die ruimtes maakt het koude voeten gebeuren me niet zoveel uit, in een woonkamer of slaapkamer zou ik het wel naar vinden.

  3. Ik zou ook zo graag mijn eigen huisje willen waarvan de gang zo’n mooie betegelde vloer heeft! :D
    Geeft gelijk al een vakantie sfeertje. Het maakt een huis al gelijk zo’n stuk mooier (al is de rest van het huis nog zo crap, zo’n vloer maakt bijna alles goed haha)

    xx Farah

  4. Ik vind van die zwart-wit tegeltjes op de vloer zo classy. In de badkamer en keuken vind ik het ook altijd erg mooi staan!

Leave a Reply

